Spletna stran je zmes različnih SEO sestavin in elementov – in spletna optimizacija vam bo prinsela rezultate samo, če jih uporabljate.
Grajenje spletne strani si lahko zelo olajšate, lahko pa tudi kakovost povzdignete na višjo stopničko in v njej uporabiti elemente, ki bodo neposredno vplivali na boljšo uvrstitev vaše spletne strani.
V tem prispevku smo zato pripravili seznam najpomembnejšij SEO elementov, ki vam bodo pomagali pri doseganju cilja.
Če vas zanima, kako spletno optimizacijo izvajati kot profesionalec, berite spodaj …
Kako učinkovito predstaviti izdelek (& storitev)
Ko govorimo o predstavitvi “izdelkov,” to ločimo na dve kategoriji – predstavitev izdelkov in predstavitev storitev.
Predstavitev produktov ni zapletena zadeva, saj lahko te predstavljamo (oz. jih moramo) kar v spletni trgovini. Ko prodajate nek izdelek, ta namreč zahteva vsaj kratek opis, spletna optimizacija pa mora biti samo osnovna.
Za dobro predstavitev produkta v spletni trgovini, pa je potrebno, da upoštevate vsaj nekatera SEO pravila. Tukaj vam bodo predvsem pomagala psihološka pravila spletnega marketinga. To je npr. uporaba Bucket brigad.
Predstavitev storitve je nekoliko drugačna, saj to izvajamo na t. i. pristajalni strani (landing page). To je del vaše spletne strani, na kateri vaši bralci najprej pristanejo, ko vašo stran prvič obiščejo.
Izdelava pristajalne strani je velikega pomena, saj:
- napravi prvi vtis na obiskovalca
- lahko obiskovalca pritegne k nadaljnemu branju
- bralca lahko nemudoma odvrne od strani
Za izdelavo pristajalne strani priporočamo uporabo tudi uporabo nekaterih SEO sestavin – npr. Home slider. SEO sestavine so namreč namenjene okrasitvi in poživitvi vaše spletne strani.
Pristajalna stran na spletni strni Panheat.si – Sončna elektrarna
Spletna stran Panheat.si je svojo domačo stran izoblikovala v skladu z izdelkom, ki ga prodaja. Besedo sončna elektrarna vidite že na prvi pogled in hitro ugotovite, da gre za spletno stran z energetskimi rešitvami.
Na povezavi sončna elektrarna lahko pridete do spletne strani na spodnji sliki.
Spletna optimizacija in kako spletno stran narediti “privlačno”
Nekateri SEO elementi vam lahko pomagajo vašo spletno stran narediti bolj zanimivo. Če bodo obiskovalci preživeli več časa na vaši spletni strani, se bo ta uvrstila višje. SEO elementi, ki vam bodo pomagali pri “privlačnosti” so naslednji:
- blog
- izjave strank
- kontaktni podatki
Uporabo bloga kot SEO element na spletni strani, nenehno poudarjamo mladim piscem. Njegova uporaba je namreč izjemno pomembna, če želite vaše izdelke dobro promovirati in vašo stran dvigniti visoko v Googlovih rezultatih.
Blog predstavlja vsebino, ki jo lahko res dobro optimizirate – to pomeni, da bo vaša stran takoj zasedla višja mesta. Pri tem je spletna optimizacija najpomembnejši del vašega bloga. Obenem lahko v blog objavah dodatno predstavite izdelke ali storitve, ki jih prodajate.
Blog objava na spletni strani Ebonitete.si – Izkaz poslovnega izida
Spletna stran Ebonitete.si prodaja storitve. Iz tega razloga so se za dodatno predstavitev te storitve lotili s pomočjo bloga. Poglejte spodnjo sliko in opazujte uporabo SEO pravil v vsebini.
Če kliknete na izkaz poslovnega izida, lahko vidite celoten prispevek iz spletne strani Ebonitete.si.
Izjave strank so naslednji pomemben SEO elemnt, saj ostalim obiskovalcem avtorizirajo resničnost vaše identitete, prav tako pa kažejo zadovoljstvo vaših strank.
Ko na vašo spletno stran dodajate izjave ali ocene strank, se držite resničnih izjav, saj bralci hitro ugotovijo, ko ne gre za resnične ljudi. Prav tako, same odlične ocene izgledajo “ponarejeno” že na daleč.
Na koncu še na spletno stran dodajte del, posebej namenjem vašim kontaktnim podatkom (ali podatkom vašega podjetja). Pogosto se kupci želijo prepričati o svojem prodajalcu, prav tako pa lahko imajo kakšna vprašanja.
Kontakt na spletni strani Prvafina.si – Odkup nezapadlih terjatev
Spletna stran Prvafina.si je svoje kontaktne podatke bralcem ponudila celo 3-krat. To je zato, ker lahko tako bralec do ustreznih prodajalcev dostopa ves čas obiska na njihovi spletni strani.
Na spodnji sliki smo vam pokazali enega od kontaktnih dostopov, na povezavi odkup nezapadlih terjatev pa lahko poiščete še preostala dva.
Kako se razširiti iz svoje spletne strani (in katera dovoljenja upoštevati)
Da vaša spletna stran zares uspe, pričnite premišljevati o širjenju na druge spletne platforme. Najbolj priljubljena so družabna omrežja, vendar izberite ustrezno omrežje za vsebino vaše spletne strani.
Če npr. prodajate obleke, sta Facebook in Instagram dobra izbira. Če se vaša vsebina bolj nagiba k spletnem in digitalnem marketingu (digitalni marketing tečaj najdete na povezavi), bo najustreznejše omrežje najverjetneje kar Linkedin.
Vse bolj je kot promocijska platforma, popularen tudi TikTok, vendar pazite na večinske uporabnike. Ker TikTok uporabljajo predvsem mladostniki, je kakeršnakoli promocija izdelkov “za starejše” brezplodno delo.
Na takšnih družabnih omrežjih npr. ne morete prodajati terapije za slabe sklepe.
Širjenje Magus.si na Facebook – Bolečine v vratu
Spletna stran Magus.si se ukvarja s ponudbo elektromagnetne terapije. Takšnega oglaševanja ne morejo izvajati na druabnih omrežjih kot so npr. Instagram in TikTok. Njihova glavna platforma je zato Facebook.
Na spodnji sliki vidite primer njihove facebook objave, s katero se povežejo s svojo spletno stranji. Prispevek, ki je prikazan na sliki lahko najdete na povezavi bolečine v vratu.
Pomembno je, da pri grajenju spletne strani na le-to dodate potrebna dovoljenja, za delovanje vaše spletne strani. Najpomembnejši med njimi sta:
- GDPR consent
- Cookie consent
Z obema ste se verjetno že srečali, vsakič ko na spletni strani “dovolite piškotke.” Če delate v EU sta to obvezni dovoljenji, ki ju obiskovalec mora izpolniti, da lahko dostopa do vaše spletne strani.
Več o elementih spletne strani si poglejte spodaj: