PPC – KAKŠNE SO NJEGOVE PREDNOSTI?

PPC – KAKŠNE SO NJEGOVE PREDNOSTI?

PPC je krtica za plačilo na klik, ki je model spletnega trženja, kjer oglaševalci oz. podjetja plačajo določeno ceno ob vsakem kliku potencialnih strank na njihov oglas. Z drugimi besedami povedano je to kupovanje obiskov vašega spletnega mesta.

PPC

KAKO DELUJE PLAČANO OGLAŠEVANJE?

Na strani z rezultati iskalnika (SERP) se za ključne besede izvajajo dražbe. Nanje vplivata znesek ponudbe ter kakovost oglasa, a podlagi katerih se odloča o zmagovalcu, ki se bo pojavil na najvišjem mestu.

Te dražbe se začnejo izvajati, ko nekdo nekaj išče v iskalniku (npr. Google) in ohranjajo orodje PPC v gibanju. Oglas, ki nato zmaga na dražbi, se nato prikažejo na strani z rezultati iskalnika. Za sodelovanje na dražba se uporablja Google Ads platformo, kjer se lahko nastavijo oglasi, ki se jim določi kje in komu se bodo prikazovali.

PPC raziskava ključnih besed

Ena najbolj pomembnih stvari je raziskava ključnih besed. To je lahko zelo dolgotrajen a nepogrešljiv postopek. Vaša celotna oglaševalska kampanja PPC temelji na ključnih besedah, ki morajo biti temeljito vnaprej pripravljene. Za boljše rezultate pa jih moramo nenehno dodajati, spreminjati in izboljševati. Pri ustvarjanju seznama ključnih besed si pomagajte z različnimi orodji in ne pozabite na pomembne ključne besede z dolgim repom, ki bi lahko pritegnile promet na vaše spletno mesto.

Kakšne so prednosti PPC?

  • Vodenje oglaševalske akcije PPC v povezavi s SEO (oz. strategijo organskega iskanja), bo vašo blagovno znamko predstavilo kot zelo mogočno. V rezultatih iskanja se lahko prikažete na več mestih.
  • Nove izdelke in storitve lahko promovirate nemudoma. Čakanje in dolgotrajen organski proces ni potreben.
  • Plačujete samo za klike. Oglaševanje je popolnoma preprosto – plačate samo, ko nekdo klikne na vaš oglas. Za svoje oglaševanje pa lahko natančno določite tudi časovni in proračunski okvir.
  • Svojo kampanjo lahko poljubno optimizirate, kar pomeni, da vam omogoča veliko preizkušanja. Vidite lahko, katere ključne besede, oglasi in umestitve ustvarjajo najboljšo donosnost naložbe.

Če imate na področju spletnega oglaševanje še kar nekaj težav, se lahko za pomoč pri PPC obrnete na marketinško agencijo, ki vam pri tem lahko pomaga.

Podjetje Pro Marketing za vas lahko izbere zbirko ključnih besed za oglaševalske akcije, ki temeljijo na iskalnem omrežju, da bi povečali izpostavljenost in ohranili relativno nizke stroške ponudb.