Kaj so osnovni elementi prodajno učinkovitih spletnih strani
Spletne strani so običajno zgrajene iz nega zasloga. Ta razlog je zaslužek. Seveda obstaja veliko izjem, ampak se bomo v tem članku osredotočili na to. Če spletne strani pogledamo še boljše, lahko opazim, da lahko spletne strani delimo na tiste, ki služijo s pomočjo prodaje in tiste, ki ne. V spodnjem besedilu opišemo prodajne spletne strani in iz katerih elementov so zgrajene. Ti elementi so osnovni elementi prodajno učinkovitih spletnih strani.
Osnovni elementi prodajno učinkovitih spletnih strani se lahko na večih spletnih trgovinah ponavljajo. Zato je dobro, če želimo postati SEO mojstri, da se jih naučimo in da jih razumemo. V spodnjem besedilu bomo našteli 5 osnovnih elementov. Te elemente bomo podrobno razložili in jih prikazali na primerih za vaše lažje razumevanje.
Kateri so osnovni elementi prodajno učinkovitih spletnih strani
V tem besedilu bomo opisali 5 osnovnih elementov, in sicer:
- predstavitev produktov oziroma storitev,
- povezanost s socialnimi omrežji,
- blog,
- izjave strank in
- kontaktni podatki.
Predstavitev produktov in storitev
Je glaven del spletne strani in vzrok, zakaj je obiskalec spletne strani obiskal to spletno stran. Na tem elementu lahko najdemo najbolj pomembne informacije, na primer prikazane storitve, ki jih spletna stran ponuja. Običajno ta element najdemo v centru spletne strani in zavzame največ prostora ns strani.
Če želite imeti ta element urejen in dobro predstavljen, ga boste želeli narediti čim bolj preprosto. Produkti ali storitve naj bodo jasno prikazane ter ob njih malo informacij o storitvi oziroma produktu. Potem lahko na spletni strani vgradite možnost, da obiskovalec spletne strani lahko klikne na sliko produkta oziroma storitve ter tako dobi več podrobnih informacij.
Dober primer predstavitve produktov in storitev lahko vidite na spletni strani pnevmatike gumitehna.si. Stran ima lepo in enostavno prikazane produkte, ki jih prodaja. To so namreč različne vrste pnevmatik, o katerih lahko obiskovalec spletne strani dobi veliko podrobnih informacij, če klikne na sliko produkta.
Povezanost s socialnimi omrežji
Povezanost s socialnimi omrežji je podrobnost, ki jo bo večina ljudi spregledala, če jim je ne bomo omenili. Ampak takšna podrobnost močno vpliva na obiskovalcev vtis na spletno stran, saj mu pove, da je spletna stran povezana z zunanjim svetom in da je aktivna. Te povezave na njihove račune na socialnih omrežjih lahko največkrat vidimo na spodnjem delu spletne strani.
Primer povezanosti s socialnimi omrežji lahko vidite na spletni strani vzmetnice pohištvo123.si. Kot pri večini spletnih straneh lahko vidite, da so povezave na socialna omrežja na spodnjem delu spletne strani. Stran pohištvo123.si nam omogoča, da obiščemo njihovo facebook in instagram stran.
Blog
Med ostalimi osnovni elementi prodajno učinkovitih spletnih strani je blog element najmanj estetičen. To pa niti podrazno ne pomeni, da ni pomemben. Blog del spletne strani je namreč besedilo, ki ga najdete na spletni strani. Ne samo, da je ta del spletne strani poln informacij, ampak tudi obiskovalcom naše spletne strani sporoči, da vemo o čem govorimo, saj imamo o čem pisati.
Pri pisanju bloga morate biti previdni, da blog ni predolg in da ne zaseda preveč prostora na spletni strani. To je zato, ker lahko s tem obiskovalce spletne strani prestrašimo s preveliko količino informacij.
Popoln primer blog dela spletne strani lahko najdete na spletni strani valovitka termotom.si. Na spletni strani lahko vidimo, kako je na vrho strani prikazana slika, ob njej pa besedilo. Avtorji spletne srani so zmanjšali velikost pisave na besedilu, da ne izgleda, kot veliko besedila in so s tem preprečili preplah obiskovalcev. So pa z blogom tudi zagotovili, da bodo obiskovalci vedeli, da avtorji spletne strani vedo kaj prodajajo.
Izjave strank
Izjave strank redko najdemo na spletnih straneh, ampak so izjemno učinkovite. Delujejo tako, da obiskovalci spletne strani preberejo, kako so drugi zadovolni s nakupom. To jim potrdi, da niso sami v tem nakupu in da nad nakupom nebodo razočarani. Najboljši del izjav strank pa je, da lahko mi izbiramo, katere izjave bomo objavili na svoji spletni strani. To pomeni, da lahko prikažemo tiste najboljše komentarje, ki so jih pustile prejšne stranke.
Pomembno je tudi, da si izjav ne izmislimo sami, saj je zelo očitno, kadar so izjave ponarejene.
Dober primer uporabe izjav strank lahko vidite na spletni strani optimizacija spletnih strani Seo-Praktik.si. Spletna stran vključuje izjave strank s njihovimi Google računi, kar tudi do neke mere potrdi, da so resnične osebe. Izjave so tudi zelo dobre in prijazne, kar je avtor strani izkoristil na zelo dober način.
Kontaktni podatki
Kontaktni podatki so pomembni, saj obiskovalcem spletne strani dajo zagotovilo, da če bo karkoli narobe s produktom, ki ga kupijo, lahko samo kontaktirajo spletno stran. Kontaktni podatki nam toraj dajo občutek varnosti.
Na spletni strani indoor paintball paintball-ljubljana.si lahko vidite dober primer kontaktnih podatkov na spodnjem delu spletne strani.
Za več informacij o osnovnih elementih prodajno učinkovitih spletnih strani si lahko ogledate ta video: