KAJ JE MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA IN KAKO LAHKO KORISTI VAŠEMU POSLU
Ali včasih razmišljate, kako reducirati čas, ki ga uporabite za marketing v vaši firmi? Se vam zdi, da bi lahko ene opravke naredili bolj učinkovito? Potem pa bo marketinška avtomatizacija ta pravi odgovor za vaše težave.
Marketinška avtomatizacija uporablja programsko opremo za avtomatizacijo monotonega marketinškega dela. Oddelki za marketing lahko avtomatizirajo ponavljajoča se opravila, kot so na primer e-mailing, objavljanje na družabnih medijih in celo zahtevnejše oglaševalske kampanje. Zakap pa vse to? Ne le zaradi učinkovitosti in olajšanja dela, temveč tudi zato, da svojim strankam zagotovite bolj prilagojeno in pozitivno izkušnjo.
Tehnologija v ozadju marketinške avtomatizacije omogoča hitrejše in lažje izvajanje nalog povezanih s marketingom.
KAKO LAHKO MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA KORISTI VAŠEMU DELU?
Skupni izzivi za večino podjetnikov so ne samo dobivanje kvalitetnih leadov, temveč negovanje vzpostavljenega odnosa in nadaljevanje na poti v uspešen zaključek nakupa ter nasledno kontinualno vzdrževanje pridobljenega odnosa. Marketinška avtomatizacija je tu zato, da vam s temi izzivi pomaga in da skupaj zmagate!
Kako?
Prilagojeni delovni postopki (workflows), racionalizirani procesi, integrirani podatki in analitika in še veliko več lahko storite s uporabljanjem enega izmed orodji marketinške avtomatizacije.
Kot primer si lahko naštejemo e-mailing. Kako težko bi bilo pošiljat vsaki stranki posebi email in jo obveščat ter jo probati prepričat v sodelovanje. Pozor, personalizacija in posvetitev stranki je zelo pomembna. Če je pa marketinška avtomatizacija premišljeno vključena, ustvarja plodna tla za zdrave in dolgoročne odnose s strankami.
KAKO MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA VPLIVA NA VAŠE STRANKE?
Pri marketinški avtomatizaciji ne gre le za to, kaj lahko naredi za vaše podjetje. Izplača se tudi vašim strankam, saj rešuje pogoste bolečine, ki so se pojavile v dobi digitalne in večkanalne komunikacije. Vaše stranke so preplavljene z informacijami, zato težko najdejo odgovore, ki jih potrebujejo. Ko jim uspe stopiti v stik z vašim podjetjem, imajo pogosto nepovezano izkušnjo, saj se premikajo od ene ekipe do druge, po različnih kanalih in med platformami. Avtomatizacija lahko zmanjša to trenje s povezovanjem ekip, zbiranjem podatkov v uporabni obliki in določanjem prednostnih nalog v ozadju.
Smo vam pomagali? Če rabite pomoč s izpostavitvijo marketinške avtomatizacije, lahko se obrnete na podjetje Pro Marketing.