KAJ VSE JE CGP PODJETJA? 4-JE ELEMENTI, BREZ KATERIH NE BO ŠLO

KAJ VSE JE CGP PODJETJA? 4-JE ELEMENTI, BREZ KATERIH NE BO ŠLO

Ali se sprašujete, kaj vse zajema CGP podjetja? Mislite, da samo logotip in ikona zadostuje zahtevam danajšnega trga? Preberite ta članek, in preverite, kaj vse pomeni kvalitetno izdelan CGP podjetja!

CGP podjetja ni samo logotip in ikona, temveč tudi barvna lestvica, tipografija ter na primer enoten slog fotografiji.

KAJ SPLOH POMENI KRATICA CGP PODJETJA?

CGP – celostna grafična podoba podjetja, je skupina elementov, ki vizualno predstavljajo podjetje. Kratico CGP pogosto uporabljamo, ker je izraz “celostna grafična podoba podjetja” precej dolgi in že dejstvo, da se kratice tako pogosto uporablja nekaj pove o današnji hitri dobi. Ljudem enostavno zmanjkuje časa, vse želimo zdaj in takoj, za dolgo branje zmanjkuje prostora. Elementi CGP služijo ne samo kot prezentacija, temveč tudi kot kratica za naše možgane. Se sliši zakomplicirano? Nadeljujte z branjem in boste hiter razumeli.

ZAKAJ CGP PODJETJA POSTAL NEPOGREŠLJIV DEL POSLOVANJA?

Živimo v prehitrem času, vsak dan se pojavi nova konkurenca, potencialne stranke imajo na trgu neskončno izbiro. Če želimo izstopati in pritegniti njihovo pozornost, moramo biti kot podjetje vidni, konzistentni – razumljivi, ter nepozabni. 

Ali ste vedeli, da ljudski možgani dojemajo vse, kar vidijo, kot slike? Informacija, ki pride skozi sliko, je za možgane veliko lažje bratelna, kot iz zvoka ali branja. In če smo že pri branju – Možgani med branjem gledajo vsako črko kot majhno slikico, ji najprej priredijo pomen, potem jo povežejo z naslednjo in naslednjo… Tako preberejo besedo. Ko pa pogledamo sliko, je reakcija možganov veliko hitrejša!

Zato komuniciramo tudi vizualno!

celostna grafična podoba cgp podjetja na računalniškem zaslonu

4 ELEMENTI CGP PODJETJA

 

  • Logo(tip)

 

Kot prvo in najbolj pomembno bomo omenili logotip. Logotip je sestavljen iz dveh elementov – loga – ikone in besede – ime podjetja. Nekateri logoti so sicer samo beseda, večinoma ime podjetja, lahko pa imajo na primer eno črko malo bolj zanimivo in ta kasneje deluje kot sama ikona. Kriterija za dober logotip danes težko definiramo. Pomembno je, da je v skladu s duhom podjetja, da res reprezentira podjetje in da je v skladu z celotnim videzom in “jezikom” podjetja. 

 

  • Pisava – tipografija

 

Vsako podjetje bi moralo imeti definirano pisavo – sicer pa več pisav (2-3), z katerimi se prezentira v online, ter offline svetu. Pisava naj se lepo bere, glede na tip podjetja izberite, če želite serif ali sans serif pisavo, definirajte, kakšna debelina se uporablja za napise in kakšna za popiske. Naj je pisava v skladu z vašim logotom in spet bomo omenili “jezik” podjetja. Že pisava veliko pove o vašem podjetju. Lahko je bolj igriva, lahko pa zelo resna – spet bo odvisno od tega, kakšno je vaše podjetje in vaša potencialna stranka.

 

  • Barve

 

Barve so zelo pomemben element CGP podjetja. Izberite vsaj eno kontrastno barvo, ki jo boste uporabljali za CTA-je (call to action button) in za poudarjanje za vas pomembnih informaciji. Priporočamo, da preberete še kaj o psihologiji barv in svojo izbiro konzultirate s strokovnjakom.

 

  • Filtri na fotografijah

 

Ali je vaše podjetje prisotno na socialnih omrežjih? Kako zgleda feed vašega Instagram profila? Ali slike pašejo ena z drugo? Mogoče vam manjka izbira filtra, ki bo vse slike poenotil. Na voljo je veliko filtrov, ki jih ponujajo že sama socialna omrežja, priporočljivo je pa izbira in zakup tako imenovanih “presetov”, ki jih boste imeli vedno na voljo, ne glede na to, če jih socialno omrežje zbriše ali ne – kar se lahko zgodi s filtri, ki jih samo ponuja.

https://www.youtube.com/watch?v=BKwBODU6-DU 

CGP podjetja – vizualni jezik vsake dobro delujoče firme. Ali smo vam pomagali? Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo!