Onsite SEO je je eden izmed, če ne najboljši način, da se uvrstimo visoko na Google iskalniku. Onsite SEO je izjemno pomemben in ga moramo zato narediti čim boljše. Kako to naredite in s čim si lahko pomagate, da pridete do želenih uspehov na Google iskalniku, si lahko preberete v spodnjem članku, kjer razložimo točno to.
Kaj je onsite SEO
Onsite SEO, povedali smo, da je zelo pomemben za visoko uvrščenost na Googlu, ampak kaj je sama definicija onsite SEO? Onsite SEO je optimizacija spletne strani na sami strani, ki jo želimo dvigniti višje med rezultati. Za razliko od offsite SEO, tokrat delujemo na sami strani in točno tam kjer želimo videti rezultate. So pa med offsite SEO in onsite SEO še vedno številne podobnosti. Način optimizacije je zelo podoben, vendar se moramo tokrat bolj potruditi, saj bo število ljudi, ki bo naše onsite članke bralo veliko večje od števila ljudi, ki bere naše offsite članke.
Primer onsite SEO optimizacije na strani optimizacija spletnih strani cenik
Spodaj lahko vidite primer onsite SEO na strani SeoPraktik.si optimizacija spletnih strani cenik. Kot vidite je stran napisana čim bolj pregledno in prilagojeno bralcu, ki bo sedaj brez problema prebral in razumel vsebino te strani. To je bilo narejeno namerno in mora biti veliko bolj povdarjeno kot pri offfsite SEO. Tako se je stran optimizacija spletnih strani cenik uvrstila visoko in ima dober odnos z bralci.
Odnos med bralci in onsite SEO
Pri onsite SEO se želimo dosti več časa posvetiti bralcem naših člankov. Sedaj nas ne posluša samo Google, ampak tudi pravi ljudje. Temu se moramo mi prirediti. To naredimo tako, da v naše delo vključimo malo psihologije. Kadar bralec vstopi v našo spletno stran ga mora ta pritegniti dovolj, da ostane. Bralca mora potem nekaj pritegniti, da začne brati naše članke in klikati na naše povezave, podmenije, podstrani in nas na koncu tudi kontaktirati oziroma kupiti naš izdelek. Pri tem nam lahko pomaga AIDA tehnika.
Primer onsite SEO na strani opsy.si ženske tunike
Na spodnji sliki je lepo vidno, kako na strani ženske tunike avtorji strani v ospredje postavijo izdelek. To je dober primer onsite SEO, saj je obiskovalec strani prišel sem z enim razlogom in to je nakup ženske tunike. Stran je preprosto zgrajena in ima zelo obiskovalcu prijazno okolje. Stranki je na strani ženske tunike enostavno videti, kje mora pritisniti za nakup in kje, da išče druge izdelke.
SEO tehnika AIDA
Tehnika AIDA je onsite SEO tehnika narejena za zadrževanje ljudi na svoji spletni strani. Sestavljena je iz štirih korakov:
- Attention (pozornost),
- Interest (zanimanje),
- Desire (želja) in
- Action (dejanje).
Stran začnemo z dosegom pozornosti. Obiskovalčevo pozornost želimo pritegniti kar takoj ob obisku naše spletne strani, kar lahko dosežemo z večjo pisavo na začetku ali pred besedilom. Na kratko opišemo o čem bomo pisali in čim bolj poudarjamo in tudi malo napihujemo temo o kateri pišemo.
Drugi del je zanimanje. Ko imamo njihovo pozornost moramo to hitro uporabiti in jih bolj pritegnemo v našo stran. Povemo jim nekaj osnovnih in zanimivih podrobnosti o temi. Potem takoj nadaljujemo z željo.
Željo vzbudimo tako, da jim pokažemo, kaj bodo s nakupom našega izdelka oziroma branjem našega besedila oni pridobili. Povemo jim, kako jim bo ta izdelek oziroma to znanje pripomoglo in česa bodo s njim zmožni. Kadar končamo z željo in si želijo dalje gledati našo stran, nadaljujemo z akcijo.
Dejanje je tako, da jim povemo, da bodo zdaj začeli: “Zdaj lahko začnete brati.”. Povemo jim, da bodo sedaj kupili oziroma nadaljevali z našo stranjo.
Primer uporabe sistema AIDA na strani pohistvo123.si pisarniški stoli
Spodaj je prikazana spletna stran pohistvo123.si pisarniški stoli kjer lahko lepo vidimo uporabo AIDA sistema. Avtor strani začne z veliko pisavo in najavi točno kar prodaja in s tem dobi našo pozornost. Sledi kratko besedilo o stolih, ki so v prodaji, kar povzroči večje zanimanje. Potem je avtor dodal še eno poved, v kateri pove, da njegovi stoli ponujajo najboljše razmerje in med ceno in kvaliteto, kar povzroči, da si bralci zaželijo imeti tak pisarniški stol. Konča z ponudbo stolov in s tem spodbudi dejanje, oziroma, da obiskovalec strani pisarniški stoli kupi stol.
Še en primer onsite SEO na strani panheat.si klimatske naprave
Na sliki lahko vidite spletno stran panheat.si, ki med drugim prodaja klimatske naprave. Stran je onsite SEO optimizirana za lagodnost bralca in, da se bralec čim lažje znajde. Stran klimatske naprave tudi upošteva AIDA sistem in ima na strani zapisano veliko uporabnih podatkov s katerimi si lahko obiskovalci strani pomagajo. Je Lead Generation spletna trgovina kar pomeni, da cilja na odtis obiskovalca njihove strani.